onsdag 15 oktober 2008

Stanna jag vill följa med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Idag efter en hård träning (kämpa stenhårt i 1 timme!!!) så cyklade jag trött hemåt, njöt av den svala luften efter att ha varit så varm och även bastat. Då ser jag flyttfåglar som ger sig iväg söderut till värmen, jag kan i och för sig tycka att vi har en fantastisk höst just nu, men jag hade ändå gärna följt med dom...... för senare kommer ju den tråååååkiga vintern.

Jo jag vet , vintern kan också vara fin och vi får hoppas på det...
Imorgon väntar en givande fortbildningsdag, för alla Malmös resurspedagoger som de samlar ihop till ett tillfälle. Det brukar vara mkt bra, fortsättning följer.

1 kommentar:

Marita sa...

Visst är det en härlig känsla att träna så man känner att man har tagit ut sig totalt?
Jag har oxå kört ett pass i dag,härligt:)
Ha en fortsatt trevlig kväll!