onsdag 22 oktober 2008

Hm börjar bli för mkt,,,,, bromseli broms.

NU tycker jag nog att tåget går lite för fort hos mig..... lite för lite tid till inget känns det som.
Rullar på ,på jobbet med olika möten, idag på en samverkan angående barn som kan fara illa om deras föräldrar har psykisk ohälsa. Ringt hem i omgångar o kollat av att gossarna klarar sig, med nudelsoppor o dyl..... hm en blivande kock men som kanske i detta febriga läge knappt kan bre en smörgås. Sen till träning.... skönt körde stenhårt idag, har ökat upp mitt flås o tvingar mig längre o längre på detta löpband, idag tom småsprang!!! Dusch o en lång avslappning liggandes i bastun-ljuvligt... sen hem till kära mor som behövde lite hjälp av olika slag, som disk,skriva räkningar osv. Hemma- läxläsning med lilla A som är frisk igen o har skola i morgon, tvättar sofföverdrag .
Ska nu sätta mig med morgontidningen o slappa en stund...måste måste bromsa. Och det vet jag och gör jag NU.

4 kommentarer:

Henriksfält sa...

Usch ja bromsa nu innan det är försent.
Hoppas att du klarar dig från magsjukan och du med tanken på Egypten jag trivdes såå bra och tyckte det var hur bra som helst.

Kramar Emma

Marita sa...

Vilket tempo! Men tyvärr så ligger jag inte så långt efter om jag ska vara ärlig. Fast jag har blivit bättre. Ta det lite lugnare.//Kram

Anonym sa...

Bromsa nu, innan du är i den beryktade väggen.... :S

Kram

Anonym sa...

Liksom du peppar mig att ta hand om mig och min kropp, vill jag säga de kloka orden, lyssna på din kropp och stoppa o tid. Massor av kramar från en som tycker du är fin. Linda