måndag 13 oktober 2008

Sjuk son


Lilla A hade magont redan igår kväll, men både han o jag hade en förhoppning att det skulle vara kortvarigt... MEN blir väckt av en varm kamin med magvärk,huvudvärk vid 06-tiden.

Lilla A börjar bli stor- men som han sa - "snälla mamma , jag klarar mig nog inte själv när jag mår så här dåligt..."
SÅ det blev en VAB anmälan för mig, sjukanmälan till skolan och sen försöka somna om................ kan ju inte påstå att det var lätt, febrigheten o värken gjorde att han inte kunde somna igen, så vi gick upp vid 7-tiden!!!!

2 kommentarer:

Lena sa...

Hälsa lilla son en från mig att han ska krya på sig och sedan kan hans mamma ta med sig tidnngarna igen för ja jag skulle beställa lite saker från dom.

Malin sa...

Usch vad trist att vara sjuk.
André vaknade med världens förkylning idag bara glad att det inte var i lördags:)
Tack för din fina kommentar på min sida ang vårt bröllop/dop det värmde verkligen:)))
Kram på dig