torsdag 30 oktober 2008

KALLT!!!!!!!!

JAG hoppas att den tredje trista saken jag drabbats av är - kylan som kom idag när jag var i skånes djurpark.............................................. fy!!!!! Jag hade tshirt,fleece,vinterjacka,regnjacka= michelingumma. Men frös ändå. Stackars barnen var inte härdade för denna kyla ,ett flertal grät o vi lyckades få tag i busschauffören så vi kom hem tidigare.
Interflora fakturan är struken, skönt. Men ngn har kapat mannens person nr. Så det blir ändå ett polisärende av det.

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Usch, var ni i Skånes Djurpark idag när det var så kallt och trist väder? Och regnigt också!
Förstår att ni frös!

Skönt att räkningen är struken..men vem kan ha kapat hans personnr tro? Konstigt..

Kram Camilla

Camillas blogg sa...

Ja, mina kollegor är nog tacksamma!
Men jag känner att jag verkligen behöver en full novemberlön, för denna lön som kom denna månaden var inte kul..så det känns som att jag inte har råd att vara hemma, om det ska bli några julklappar i år.
Går ju maginfluensa på jobb igen, och får jag det så MÅSTE jag ju stanna hemma. MEn skulle febern stiga , och jag får mer än 38 grader, så stannar jag hemma. Där går faktiskt gränsen!

Kram på dig!
Ska bli kul att ses nästa helg!
Är det någon tid bestämd?

Kram Camilla