lördag 18 oktober 2008

Lördagen som gick för fort......

Sovit lite väl länge på madrasserna i vardagsrummet pga ommålning. Sen frukost och sen skulle här målas,städas och lite shopping var det tänkt. MEN under f.m ringer kära mor som igår var i Simrishamn på ålagille med en väninnna. Hon hade haft jättekul, och buggat... vilket resultera i att hon fick sån snurr så hon tappa balansen o ramlar över dansgolvet....hm gjorde lite ont i handen .

Och nu i morse så var den lite sne. Så vi hämta henne vid tåget och sen till akuten. Där jag gjorde henne sällskap i några timmar mellan undersökn,röntgen osv. Jo då det var en handledsfraktur!

Nu har vi precis kört hem henne, med gips osv. Och NU fattar jag inte vad denna dag tog vägen?
Mannen är klar med målningen, men inget annat blev gjort så här är smått kaos!
Men vi besluta oss för att nu istället glo på ngn film äta popcorn o bara slappa loss i soffhörnan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars mamma! Men slappa i soffan låter väl underbart, det är ju helg! Kram gulliga DU

Anonym sa...

Glömde ju skriva att inlägget var från mig, Visan-Linda

Lena sa...

Men oj vad tråkigt för din mamma att få en hand i gips efter en trevlig kväll. Vi slappa också i soffan igår med filmen Angel, blev lite besviken på filmen men sällskapet och gottet vi åt var ok.

Camillas blogg sa...

Vad trist för din mamma! Hoppas handen snart blir bra igen!

Idol ja..jag tycker de är duktiga.
Gillar nog Kevin och Lars bäst! I fredags var även Alice jätteduktig.
Vilka gillar du bäst då?

Kram Camilla

Camillas blogg sa...

Anna glömde jag ju..hon är också jättebra! Jag har heller ingen klar favorit, men det kommer kanske längre fram i programmet!

Kram Camilla