torsdag 9 oktober 2008

Omklädnings rummets fasa....

Idag unnade jag mig en liten liten tid till mig själv ....... fick ju presentkort på Lindex av min kära mor när jag fyllde år...
Och till min stora glädje så fanns just DEN kjolen kvar som jag såg precis när höstkollektionen kom in, då hann jag liksom inte med, storlekarna till mig var slut. Och nu som sagt hängde det EN kvar lite ensam i ett hörn. Jag tågade iväg till fasan att behöva klä av sig och beskåda sig i strålkastar ljuset..... och den passade!!!! Yes... lyckan var gjord för idag. Och då blev det inte så hemskt att behöva vara i ett omklädningsrum i alla fall.

Har ev en liten surprise på gång......... jag längtar..

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Härligt med en ny kjol :) Vad är det för en suprise du har på gång? Blir ju nyfiken..
Jo, jag ska till jobb i morgon..KAN inte vara hemma imorgon också- har ju 5 inskolningar! Huvudet känns lite bättre nu, så det går säkert bra.

Jag ringer dig imorgon kväll. Ska fråga dig en sak...

Kram Camilla

Henriksfält sa...

Alltid skoj att få unna sig något och då gärna kläder jag hamnar ju alltid på barnavdelningen när vi är och handar men kläderna är ju såå gulliga där.