måndag 13 oktober 2008

Äntligen slår min högsta önskan in!!!!!


JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Får jag lov att presentera familjen Lövgrens nya tillskott........ ICE.

Jag har längtat länge efter en katt, mannen acceptera till slut.....

Jag har träffat denna underbara prins idag och han är ljuvlig i sitt sätt....

ICE är en 2-årig hanne av rasen ragdoll som har ett härligt temperament..

Han ska komma till oss lagom till höstlovet så det finns lillhussar hemma hos honom de första dagarna.

5 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Vad roligt att mannen gett med sig och att du äntligen får din efterlängtade lilla katt!
Han ser jättesöt ut! :)

Kram Camilla

Anonym sa...

Meeeen GRATTIS till kissen!!! Så söt han är :)

Jag önskar så att jag också kunde ha en kisse. Jag tycker så himla mycket om just katter. Men det går inte... maken är ju allergisk :(

Kram Kajsa

Malin sa...

Grattis till kissen:)
Jag har köpt Lucas jeans på Hm.
Jag tror att dom kostade 198:-
Normal waist/ straight legs stod det på dom.
Dom finns säkert kvar för jag köpte dom i september.
Annars finns dom nog på HM postorder.

Kramis

Lena sa...

Som du vet är jag inte förjust i katter så för mig är han inte söt utan ser lömsk ut. Men jag gläds med dig ,jag vet hur du har längtat.

Anonym sa...

Åh, han är ljuvlig! Så vacker!
JAg älskar ragdoll, de är så stora, och de ska vara lite som hundar i sättet.
Klätterställningen är köpt på Ellos! Billig och bra! Eller ja, 599 kostar den, men jämfört med pris i djuraffärer så är det billigt!
Kram, Lotta