lördag 4 oktober 2008

Hej svejs på kanelbulledagen....


Efter ca 9 timmars sömn efter natt rumlandet så känner jag mig i topp!!! Kanelbulle dagen till ära- här har det fikats med mamma o svärmor och ett mysigt köksbordssnack om livets konstigheter...

Jag uppskattar verkligen när våra kära mammor kommer i stort sett till oss varje lördags eftermiddag och fikar o snackar....

Dagen har annars gått åt till lite shopping tittande -just nu är det sänglampor och överkast som är på gång. Sen har ju tvättmaskinen gått varm under hela dagen , lite sofflocks slapp har jag också hunnit med och läst lite .

Nu är det snart dags för en mys lördag kväll med goda drinkar och nötter.... mys

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Ja, kanelbullens dag var det ju igår. Jag bakade tredubbel sats kanelbullar i torsdags - två satser var till jobb. Vi har drop-in imorgon och ska bjuda på just kanelbullar. Skulle bakat på jobb egentligen, men där går ju både magsjuka och förkylningar, så det var bäst att göra det hemma på sin planering.

Vad är det du är upprörd för (på kommentarer på Lenas sida)?

Kram Camilla