torsdag 16 oktober 2008

Nu så......

Idag äntligen klarade jag mitt första delmål i min lilla vikt resa....... puh ngt segt att kämpa i 5 veckor.... för endast 3 kg!!!! Men men, kämpa vidare ska jag.... nästa mål 2 kg till och inte förrän DÅ ska jag till frissan.... så gott folk ni får stå ut med mitt rufs.

Idag var jag på fortbildning som jag hade stora förväntningar på, men tyvärr inte gav mig ett dugg, mer än trevligt sällskap i pauserna och en god lunch i västra hamnen med öresundsbron som utsikt- nice..... Trist när det inte ger en ngt ,,, dessa föreläsningar.

Sen snabbt hem o fixa middag till 2 söner, sen vidare till min förskola där vi hade föräldramöte... och NU lite data kunskap och sen soffan med hells kitchen.... hej svejs och du imorgon är det .... just det fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ditt första delmål, bra kämpat.
Kram Kajsa

Marita sa...

Bra gjort - grattis och lycka till i fortsättningen!
Trevlig helg:) //kram

Henriksfält sa...

Nä jag kom inte heller till träningen i måndags hoppas komma nästa vecka.
Trist med fortbildning som inte ger ngt träffa du några kända ansikten kanske någon bibs fest i sikte.

KRAMAR Emma

Camillas blogg sa...

Grattis till ditt första delmål! Så duktig du är..fortsätt nu kämpa på! :)
Önskar själv att man kunde få lite mer motivation.

Ha en trevlig helg!

Kram Camilla