tisdag 21 oktober 2008

Sjukstuga

Jaha, nu är det dags hos familjen Lövgren!!! Mellansonen har haft hög feber i 2 dgr, kan inte stå knappt sitta upp . Jag kom hem ikväll efter ett lååååångt kvällsmöte med spränghuvudvärk
( börjar lägga sig lite ....) OCH då reagera jag på tystnaden här hemma..... yngsta sonen hade klagat över magont och sen kräkts ner soffa,matta o sig själv o sover nu.

Jag ska nu krypa ner i sängen o inte ens läsa, utan måste , måste bli av med huvudvärken och tanken är att jag ändå ska kunna jobba imorgon o bröderna få ta hand om varandra. Mellansonen är ju snart 18 och kan ju i normala fall ta hand om lilla A... om han inte får för hög feber förstås,samt att han uppskattar säkert inte att ta hand om en mkt magsjuk lillebror. MEN fm har jag möte, så jag tänkte ta några timmar i taget o ha telekontakt med sönerna.

Godnatt.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på er!!!

Camillas blogg sa...

Usch, för magsjuka!! Hoppas ni andra klarar er!

Kram Camilla