söndag 12 oktober 2008

Helgen går mot sitt slut....


Helgen har varit lugn o avkopplande......

Lite shopping av skor till lilla A, sen fick jag äran att bevittna ett bröllop igår av min fd kollega och hennes man, samt dop av lillprinsen......
Härligt med denna lycka...

Lördags kvällen gick till firande av barnens kusiner , fotbolls match sverige-portugal..

Idag har det varit riktigt slappande med bokläsning, blomfixande och snack med granne, mamma.....
Men det är skönt att ha en dag till att inte ha några måsten,,,, veckan startar hårt imorgon med fullt med aktiviteter igen.... samt nästa helg ska här målas.

Jag börjar närma mig min surprise..kul

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Så skönt med en lugn dag idag!
Här har vi städat och fejat hela dagen, och inte lär vi hinna bli färdiga med allt heller. Nackdelen med hus..det tar evigheter att gå över.

Ha en bra arbetsvecka!

Kram Camilla