lördag 4 oktober 2008

Jaha nu är man hemma....

Partyt blev lagom..... inga större skandaler. Jag och några kollegor kunde fortsatt länge till .... men vi var ju inte värdfolk så vi fick ju snällt gå när festen var slut...
DÅ gjorde vi dagens gärning..... genom att larma vår larmcentral pga mkt berusade personer i vårt när område på vår väg hem. OCH detta var inga tonåringar utan helt enkelt överförfriskade medelålders människor, det var sorgligt att se och jag beundrar dessa statligt anställda vi har som får ta en sån skit ifrån allt o alla!!! Efter denna dags gärning slog vi oss ner på en bänk o snacka... och hade det inte vart för att det börja bli kyligt hade vi nog suttit där ännu!!!

Nu är det då meningen att man ska gå o lägga sig?? Känner mig uppe i varv och hade nog kunnat ta en svängom ..... men här sover ju alla...

2 kommentarer:

Lena sa...

Du verkar känna dig som 20 år idag också, eller ? själv känner jag mig något yngre idag än jag har gjort i veckan. Jag klarade faktisk av att läsa några sidor i min bok innan de blåa ramlade ihop av trötthet.

Anonym sa...

Ja du kära Gitte! Vad var det som hände i går? Jag har haft så många garv ida, vilka människor det finns.Tycker att vi var goda medmänniskor i går och gjorde en god gärning. Tack annars för ditt trevliga sällskap! Kram Linda