tisdag 2 september 2008

Nu har jag blivit biten ?? eller??

NU har jag denna kvinna ,med fruktansvärt dålig kondition samt en kropp som endast har fått omsorg i en god föda en längre tid ,börjat träna??!! Hm, tänker de som känner mig- hur länge ska detta hålla denna gång då??? Ja, min motivation är i alla fall idag att NU har jag börjat !!!
Och det var faktiskt kul.............. först ngt pinsamt att sitta o flåsa som en stor flodhäst på motionscykeln medans några som SPRANG lätt på sitt motionsband. Men som tur va så kom det ju fler som liksom jag, är vilsen i denna djungeln med maskiner. Hm, det visade ju sig att jag hade haft cykeln inställd på absolut hårdaste motståndet man kunde??? Och alla var nog mer eller mindre nybörjare sen visade det sig, så det blev mkt social träning oxå med fniss och flås!!!

Nu har jag ju även gått ut med detta så nu får jag ju mer press utifrån, från er läsare.......

Känner mig för tillfället mycket positiv,motiverad och det är en härlig känsla om jag jämför med hur jag mådde för en månad sen.

6 kommentarer:

Marita sa...

Visst är det kul:)?
Det kommer att gå jättebra.
Man känner sig inte så uttittad som man tror. Man är ju inte ensam som nybörjare. Det kommer nykomlingar hela tiden. Lycka till nu;)

Henriksfält sa...

sköönt att komma igång jag är oxå väldigt sugen på att börja träna det är så härlig känsla efteråt när man är slut i hela kroppen-

Kämpa på!!!!

Camillas blogg sa...

Vad duktig du är som börjar komma igång! Jag tror på dig!!
Jag vill också börja träna snart. En kompis och jag ska prova cirkelgym på Friskis ngn dag. Vart tränar du!
Fortsätt kämpa på!

Kram Camilla

Anonym sa...

Du är så ordentlig! Jag tror jag ska hänga på ditt flås...

Ha det fint!
Sjuka kollegan Linda

Camillas blogg sa...

Hejsan!

Det fungerar bra än så länge att gå ut med alla små..men så är vi ju inte färdiga med alla inskolningar än..sista (förhoppningsvis) gänget kommer mitten av sep-början av okt. Då är vi 20-21 barn, nu är vi "bara" 16.
Har varit flitiga med promenerandet, så barnen är rätt duktiga!

Kram Camilla

Lena sa...

jag kommer och flåsar med dig så fort axlen och ryggen är ok