torsdag 11 september 2008

Skratta eller gråta??? det är frågan!!!!!!!!!!!!!!!!



Suck, det som hänt mig nu precis för en timme sen borde inte kunna hända!!!!! Eller som min kära väninna sa- ja, gitte det är bara du som kan råka ut för sånt här!!

Lova nu mina vänner att inte skratta, inte ens små le...... fast jag vet att det kommer låta galet.

Jag, min kära mamma och väninna V skulle ikväll bege oss till bio och se den fantastiska filmen - MAMMA MIA..... och den var verkligen så fantastisk...... är helt överlycklig av den.

MEN: jag har skadat mitt knä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och hur då? Hur gick detta till kommer säkert läkaren fråga ( om jag nu behöver dit).
JO...... hm mkt folk var det på bion.... och jag tänkte att när jag skulle gå på toa precis innan filmen börja, så skulle jag INTE tränga mig förbi alla 20 pers , för att komma ut till sidgången.
Raden framför helt tom..... så då saxar gitte galant över raden o springer till toa , jättefint!
NÄR jag återkommer så skulle strax filmen börja, så jag tänker göra samma smarta fint, går fram till raden framför oss.... tar sats för att saxa över, GLÖMMER hasa upp min kjol lite, och vrider mig på ngt vis så det helt enkelt knakar rejält i högra knät, som nästan får mig att total falla!! Hasar mig ut i gången- skitont!!! Tränger mig i alla fall förbi alla 20 pers o landar på min stol o sitter total still hela filmen , vågar inte röra mig. Filmen fantastisk, känner ingen smärta, MEN att sen resa sig upp, kära mamma ville jag skulle stödja på henne.... men jag ONT, väninnan hämtar bil, färden tar oss hemåt. Ringer mannen, beklagar mig, han möter vid porten med kryckor(skitkul!!!) . Visst har ni skrattat till lite nu?? Jag själv skrattar åt hela förbaskade eländet, arg är jag. Har precis kommit igång med träning, jobbet kallar osv......
Men skam den som ger sig,, jag vet inte riktigt hur jag ska fixa till detta , men min förhoppning är att jag ska jobba imorgon.

5 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Nämen, lilla gumman! Vad är det du hittar på i biosalongen? Trodde du att du var 20 år igen eller? :)
Faktiskt så skrattade jag inte..tycker mest synd om dig! Hoppas knät är bättre imorgon!

Stor krya på dig kram!
Camilla

Lena sa...

Jag skrattade inte jag heller inte ens smålog.
Hoppas det lägger sig så vi ses i morgon

Marita sa...

Men stackare, vad har du råkat ut för? Smidig som en panter... eller så är det helt enkelt otursdagens fel!
Inge kul, krya på dig. //Kramar

Anonym sa...

Nämen, det lät inte smidigt precis, har du inte tränat tillräckligt på gymmet???
Jag log faktiskt lite för jag kan se hela scenariet framför mig. När mamma L och väninnan V sitter och som jag tror ser ut som fågelholkar. Men jag får hoppas att det inte är något allvarligt. // Svägerskan B-M

Anonym sa...

Hej igen, jag glömde ju. VISST VAR FILMEN BRA!!!! Den får inhandlas till DVD-samlingen. // B-M B