tisdag 9 september 2008

Isvatten....


Min absolut mest använda sak just nu är- ismaskinen i vår nya kyl!!!! Herregud vad jag dricker vatten !!! Och duktig som jag har vart precis hemkommen från gymmet så är det mkt gott!! Idag hade jag sällskap av en kollega och då får vi ju även skriva upp det som gemensam friskvård- som vi sen har till sommar komp.

Arbetsdagen gick supersnabbt idag, fick även besök av föräldraledig kollega med sin goa son!! Mmm , hur kan så söta goa gossar lukta så gott?? Och sen som jag sa- tänk att det blir en lång stor hårig man av detta lilla underverk??

Nu ska jag fixa fruktsallad som "godis" ikväll, motivationen är än så länge kvar.

5 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Mmmm. en ismaskin vill ju jag också ha! Så mycket mer vatten man hade fått i sig. Fruktsallad lät minsann också smaskens- tror jag får göra lite själv till "kvällsfika".

Kram Camilla

Anonym sa...

Du är ju bara så himla duktig, grattis!
Kram från den hostiga kollegan Linda

Marita sa...

Vad lyxigt med ismaskin:)! Vill oxå ha;)

Camillas blogg sa...

Va? Är träffen hos L nu? Jag har inte hört något, och inte heller om någon tid.

Kram Camilla

Henriksfält sa...

Ja en sån fin almanacka har vi faktiskt här hemma med varsin spalt det står inte såå mycket i Elias och Evelinas spalter men för oss alla tillsammans är det fullt.

KRAM