onsdag 10 september 2008

Ja, vad säger man???????????


Att det finns så många människor som tror att de kan sjunga o de är en katastrof???
Att det finns så många människor som faktiskt kan sjunga är ju fantastiskt!!
Jag tillhör ju den skaran av människor som gärna sjunger, på jobbet med barnen, duschen,tvättstugan, när jag cyklar...., fester, karaoke maskin hm. MEN jag har inte den förmågan att att leverera............ inte bra i alla fall. Och det vet jag, men sjunger gärna ändå för det är kul!!!!!!!!!!!!!!!
Min arbetsplats, förskola har musik profil och det finns så många fantastiska människor med fantastiska sångröster ......... jag tror att ni alla skulle utan problem gå vidare i idol i alla fall.

Nu ska jag öva multiplikationstabell med yngsta sonen.................. har försökt förklara att detta ska nötas in och han tror inte alls på sig själv, natti natti

5 kommentarer:

Lena sa...

jag har lagt en komentar till c angående söndag, och tack för hjälpen med flytt kartongerna , erbjudandet med dina skokartonger värmde mitt hjärta !!!!!!!!!

Anonym sa...

Usch ja, jag får faktiskt lite ont i magen och känner obehag av Idoluttagningen, men tittar ändå. :-O

Jag får det när det handlar om unga människor som faktiskt på riktigt har förhoppningar och sen bara blir avskopade av juryn, inte av alla pajasar som borde ha bättre självinsikt än att alls gå på en audition dit.

Hehe, kommer du ihåg när vi satte på oss lurar turvis och sjöng högt för den andra hemma hos dig. tss ... Lät säkert uuuunderbart. hahaha.

Kram!/Tette.

Camillas blogg sa...

Har en utmaning till dig i min blogg. Ses på söndag! :)

Kram Camilla

Marita sa...

Ungefär som att kolla på galningen Gordon Ramsey i Hell´s kitchen!
Tycker synd om deltagarna som blir kallade både det ena och de andra.
Men ändå ska man kolla:)

Gitte sa...

svar till majo- ja det är ett program som framförallt jag o mellansonen ser ofta, han går ju själv andra året till kock....