onsdag 3 september 2008

Mamma kära mamma!!!

Ikväll kommer mamma hem igen från sin Turkiet resa och jag vet att hon INTE gillar att landa... vilket jag tycker själv är häftigt.... när man ser marken komma närmare o närmare o sen en liten duns förhoppningsvis o så är man hemma!!! Ska bli kul att höra hur hon o hennes väninna har haft det... o skönt att krama om sin kära mamma igen.... Hon är inte "bara" en mamma för mig utan hon är även min bästa vän, som orkar lyssna på mig i ALLA år...

IDAG har jag även lyckat få till mig lite planeringstid, skönt och givande, först lite handledning i morse tillsammans med en kollega. Sen stängde jag in mig i förrådet, kollega C börja skratta o trodde nog att det var min månads sysselsättning nämligen städa. MEN jag har gjort en liten planeringshörna inne i förrådet o där satt jag så bra så!!!! Skulle kanske bara haft lite rogivande musik , det får jag fixa till nästa gång.

3 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Visst är det härligt att ha kommit igång och träna!!

Marita sa...

Det var ju kul att du fick inspiration från mig! Jag ska börja träna ordentligt nästa vecka.
Måste tänka på hälsan först. Kram

Henriksfält sa...

HEJ!!!

Vilka dagar tränar du på styrketränar du bara eller går du på gympa med???

Klart jag är sugen på bibsträff.

KRAMAR