tisdag 16 september 2008

Aj aj ont ......


Suck , det är så himla typiskt!!!! NÄR jag väl får för mig att börja träna ngt så skadar jag mig. Det har hänt förr och det är mkt irriterande....
NU har jag ju alltid tillhört den skaran av människor som faktiskt nästan aldrig heller har tränat. Men nu denna gång är jag fruktansvärt motiverad till att jag ska bli en kvinna med mycket god kondition,piggare, samt att jag även har gett mig den på att även minska ngn storlek!!!!!!!

Så idag trots knä ont så gick jag iväg o träna, för jag vet att skyller jag på detta denna gång så är det lätt att smita undan.......
Så jag träna ALLT utom just ben och knän. Mycket trist att inte ens kunna gå sakta på ett löpband eller cykla men men - jag tränade i alla fall!!

Sen till min kära mor som hade haft besök av yngsta sonen idag efter skolan, vi gick till hans skola nu på kvällen och fick uppleva en vacker sång uppvisning, sen vernissage och titta på alla konstnärliga underverk. Allt är ju nytt, med nya lärare osv och jag är jättenöjd med det har lyckats åstadkomma hittils.

Ikväll börjar en ny serie som är baserad på en Anna Jansson bok (som jag inte hunnit läsa än)
Så det blir nog lite halvtinade bär i lite youggi för min del som tilltugg- gott!!

3 kommentarer:

Marita sa...

Du är duktig, men ta det försiktigt bara. Jag ska oxå kolla på främmande fågel.//Kram

Lena sa...

Här har jag förbud att börja träna från sjukgymnasten det kan ta månader innan jag är återställd i axlen, kul jag som oxå är laddad. Men man kan ju träna andra kroppsdelar än axeln ;).

Marita sa...

Men herregud, vad är det som händer i din hemstad! Lås in barnen på kvällarna!

En 82-årig man knivskars i huvudet vid halv niotiden på tisdagskvällen på Munkhättegatan i Malmö. Mannen skadades allvarligt och fick djupa skärsår i huvudet. Han hade också blivit sparkad av de två för honom okända gärningsmännen.