söndag 7 september 2008

Tiden rusar.........


Idag var vi iväg till Stoff o stil , tillsammans med kära mamma, vi handlade tyg till lite olika roliga saker jag har på gång... men känner att jag måste dit snart igen. Har ju börjat uppskatta nu på "äldre dar" att faktiskt mamma kan sy fräcka kläder till mig... När man var liten ville jag ju INTE ha hemmasydda kläder.

Sen vet jag inte vad denna dag har tagit vägen? Suck jag hade behövt mer tid just nu känns det som.....

Imorgon är det en ny arbetsvecka o jag hoppas dom positiva vindarna fortsätter i det huset.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Är det kanske kläder till bröllopsfest som skall sys?
Själv har jag hittat en klänning på Joy och skor i affär på Mobilia.
Vi hörs och ses. // Svägerskan B-M

Gitte sa...

Svar: NEJ inga kläder denna gång, jag har förhoppning att jag kan ha en gammal trasa där hemma, om jag går ner ngt kilo........
Men det blir bland annat bröllopspresent av tyget....... nyfiken?

Marita sa...

Härligt med bröllop!
"Vi" blir kallade i år. Jag begärde mammografi vid 40, eftersom "det" finns i släkten som du vet. 18 månaders intervaller upp till 50, sen vartannat år. Kram