måndag 8 september 2008

Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja, jag vet att man inte ska hänga upp sig så mycket på HUR mycket man väger.......... MEN jag blir i alla fall jätteglad när jag ser ett resultat!!!!!!!!!!!! Jag har nu försökt kämpa,inte små äta, äta sunt, motionera mera osv o faktiskt så har det börjat hända lite i alla fall.... o det kan ju få en motiverad att fortsätta...
Ska unna mig en belöningslista där jag unnar MIG ngt när jag gör mina framsteg. Framstegen behöver inte innebära konkret viknedgång för mig utan helt enkelt att älsklings byxorna passar igen osv. Så jag har satt upp några delmål som jag kan ha att längta till...

2 kommentarer:

Marita sa...

Vad duktig du är!
Mailkontakt är nog en mycket bättre idé. Tänkte just fråga vilken mail som var aktuell, har två adresser till dig, men jag såg vilken det var nu:)
Jag hör av mig. //Kram

Camillas blogg sa...

Grattis, vad duktig du är!! :)
Belöningar tror jag är jättebra!

200 grader hade jag fisken i.

Kram Camilla