torsdag 11 september 2008

Utmanad!!

Jo, jag sitter kvar här, det känns bäst så...

Jag har blivit utmanad av Camilla.
Att svara på dessa frågor:

1. Vilken mat äter du ofta?- wokad fläsfile o nudlar med tillbehör.

2. När du är på kalas är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?- hm, beror faktiskt på , det är olika, jag resonerar nog som så i alla fall att MINA gäster är mina gäster o ska sitta o ta det lugnt o jag är nog likadan då när jag är borta...... skämmas kanske??

3. Var sitter du helst o bloggar?- Vid laptopen i mellansonens rum, skulle ju egentligen som camilla vilja ha den i soffan kanske..

4.Köper du ofta Triss?- det händer då o då..

5.Vilket land eller stad har din bästa semester?- så svårt!!!!! - resa med mannen så var det helt klart lanzarote, med familjen så är det nog Turkiet. eller??

6. Vilken Tv- kanal tittar du mest på?- Tv 4

Ja, mina vänner jag utmanar dig Linda, Marita, Emma,Malin

Inga kommentarer: