onsdag 24 september 2008

Jo då, jag lever!!!

TACK!!! snälla ni för era grattis hälsningar till lilla mig....... jaha då är man då ett år äldre igen. MEN kan inte påstå att det känns!!!! Inte just nu i alla fall, är faktiskt otroligt PIGG för tillfället, mkt energi och det är bara att ta och följa med i det ruset för man vet inte när det tar slut.

Helgen med kalasandet för mig gick som en dans.... trångt i vår lilla lya , men allt går. Uppvaktades med blommor,pengar,chai-tea,godis,ljus,servetter,presentkort helt perfekt!!!
Det bjöds på moussaka och sedan en mäktig dajmtårta...

Måndagen dvs min födelsedag uppvaktades jag på lite olika håll,jobbet,telefon och av min kära familj här hemma och nu fick jag ytterligare saker som just jag blev glad av- flytljus....., lotion.., träningskläder i en allt för liten storlek ( mannen har nog inte märkt att jag blivit större??) eller som han själv sa- hade jag köpt för stort hade du blivit stött!!!! Så det blev ett byte till hm 2 storl större...... MEN se där gjorde jag fel.... för det visade sig att det blev FÖR stort??? Så det blev ett byte till en ngt mindre storlek!!! Det känns i alla fall härligt att gå o träna i snygga kläder och inte ngn utsliten t-shirt!!!! Och träning ja det har det blivit på olika håll:
Måndags- bad med jobbet OCH mkt ansträngande med en helvild flicka....
Tisdags- styrketräning och nu kunde jag göra lite mer som ansträngde mitt knä.
Onsdag - dvs idag, gympa med en överaktiv flicka, herregud!!! Jag hade behövt vara omklädd o sen låna en dusch efter det.............................. sen en rask promenad hem .

NU skall det fixas middag till mina 3 söner som snart är samlade kring matbordet.... inte ofta men när det sker så är det härligt att slå sig ner och ta en pratstund med alla prinsar.

Till helgen är det dags för bröllop och jag hoppas att min klänning passar mig så jag inte förstör deras klädkod genom att komma i en säck!!!!!

3 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Vad roligt att du blivit så uppvaktad på din födelsedag! :)
Härligt att du verkar så full av energi också..det är annat än man kan säga om mig just nu..känner mig totalt slutkörd, och det gör alla andra på jobb också.
Men jag har iallafall haft en välbehövlig paus och gjort något kul ikväll- nämligen varit på bio. Och efter filmen så känns allt mycket bättre! :)

Kram Camilla

Marita sa...

Skönt att höra att du är pigg och har hälsan. //Kram

Tvillingmamma Lotta sa...

Stort GRATTIS i efterskott!
Låter som att det blev ett bra födelsedagsfirande!

Vilken fin ny profilbild du har - men jag kan inte se att det är du ju!
Du får ha en på närmare håll nästa gång! ;-)

kram