söndag 28 september 2008

Nu har racet börjat....


Ja, NU har vi varit på bröllop!!!! En av barnens kusiner gifte sig igår, och nu startade racet till övriga kusiner...... jag väntar med spänning..

Jag tänker tillbaka på mitt eget bröllop när man ser dessa unga tu, åren går snabbt och som ngn sa det finns även taggar längs vägen. Men det handlar om samarbete och en stark kärlek så fixar man det mesta.....

Bröllop kan man diskutera, hur ska de vara?, vem sätter etiketterna?, vad är rätt och vad är fel?
När det egentligen handlar om två människor som älskar varandra och vill förtydliga det för oss andra med människor. Och man kan ju även hålla med de som menar på att- man behöver inte gifta sig för att stärka sin kärlek. Nej hipp hipp hurra länge leve kärleken!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska åka vecka fyra.

Härligt med bröllop.
KRAMAR Emma

Anna sa...

ja men det är så klöddigt vill liksom hem efter jobbet och äta innan jagger mig på träning....annars trillar jag lätt ned och dör...haha...hunden vill ju bli kissad också