söndag 31 augusti 2008

Åh nu är jag trött......

Gäsp.... är bara inne här en kort sväng o kollar runt på mina sidor. Helgen har varit mkt bra , men tyvärr den gick fort förbi. Avslutade helgen med en promenix med vännen V, puh jag måste bättra på mitt flås. Och jag tycker mig känna lite motivation komma smygande... Har precis sett klart på TYST VITTNE, sonen T är på bio, men jag klarar nog inte att hålla mig vaken tills han är hemma, Men han vet att han ska rycka mig o foten och säga- jag är hemma.... så jag lär väl vakna till då.
Imorgon blir det arbetsdag utan barn, vi har en planeringsdag som jag hoppas ska vara lärorik

Godnatt...

2 kommentarer:

Henriksfält sa...

Ja konstigt nog går helgen snabbare än alla andra dagar så är det även för mig som inte har så stor skillnad på helg och vardag.
Går du inte på friskvården på Lindängen ngt nu??
Jag är lite sugen på att börja där.

Hoppas det blir en givande planeringsdag för er.

Marita sa...

Jag jobbar som USKA på en demensavd. Det går upp och ner. På kvällen kommer oron... men jag trivs iaf med våra gamlingar.