tisdag 19 augusti 2008

Utmaningarnas dag!

Idag har jag jobbat lite på små barns avd istället för med min lilla tös ( jag har semester vissa strö dagar nu o för att hon ska få bäst struktur så kör min kollega C allt jobb med henne nu). Det kändes helt ok o roligt att sitta o baka lera med små söta individer som försöker kommunicera med en på sitt språk.

Jag har även varit uppe i vimlet på Malmöfestivalen o ätit en Langos för första gången och det var väl ok.... men inte överaskande gott som jag hade väntat mig.

Jag har blivit utmanad av Camilla att svara på dessa frågor. Vilka är mina favoriter?

1. Klädbutik: Är en strosare som "hittar" kläder lite här o där... men Indiska, Lindex är bra

2.Inredningsbutik: Likadant här jag hittar saker lite överallt.... härliga hem i Staffanstorp, Myrorna, Indiska, Lagerhaus,Loppis.....

3. Godis: skolkritor!!!!!!!!!!!!!!! Samt hårda syrliga karameller.

4.Stad: Visby

5.Dryck: Cider

6.Musik:ALLT????

7.Tv-serie: Brittiska kriminalserier, House, Cityakuten,Prison Break, Lost........

8.Film: hm, skulle kunna tänka mig att skriva Mamma Mia fast jag inte ens har sett den än?! Men har ju hört att den är så bra.... Jag är tyvärr ur usel o komma ihåg vad filmer heter osv men är allätare även här.

9. Träning: hi hi vill börja spinning men bör nog få ett normalt flås innan jag beger mig dit så jag inte kollapsar ...

10.Bakverk: Morotskaka

11.Kaffe: Med sacketter och mkt mjölk TACK!!

Jag utmanar dig Linda!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, tack! Mina favoriter är nu avslöjade på min blogg...

Sov gott!
Kram Kollega Linda