torsdag 21 augusti 2008

Utmaning igen....

Hittade en rolig lista hos Lotta, som jag oxå blev sugen på.....
Man ska svara med endast ETT ORD!!! Blir nog mkt svårt för mig..

1.Var är din mobil?- Köksbänken
2. Var är din äkta hälft?- Jobbet
3.Ditt hår? -Hemskt
4.Din mamma?- fantastisk
5.Din pappa? - Himmelen
6.Det bästa du vet? - människor
7.Din dröm inatt?- intressant
8.Ditt mål/önskan?- lycka
9. Rummet du är i?- Mellansonens
10.Din hobby?- läsa
11.Din skräck?- naturkatastrofer
12.Var vill du vara om 6 år? -här
13.Var var du igår kväll?- hemma
14.Vad du inte är?- teknisk
15.En sak du önskar dig?-katt
16.Var du växte upp?- Nynäshamn
17:Det sista du gjorde?-strök
18.Dina kläder?-små
19.Din TV?- gammal
20.Dina husdjur?- flugor
21.Din dator?- snygg
22.Ditt humör?-längtansfull
23.Saknar du någon?-mannen
24.Din bil?- Renault scenic
25.Något du inte har på dig?-byxor
26.Favoritaffär?-gekås
27.Din sommar?-härlig
28Älskar någon?-familjen
29.Favoritfärg?-allt!!
30.När skrattade du senast?-idag
31.När grät du senast?-tänker..............

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen fick jag läsa om/hos DIG också! :-) För näe, jag har inte fått något mail tidigare med din bloggadress så det mailet måste ha gått vilse någonstans på vägen. ;-)

Går det bra att lägga din blogg bland mina länkar i min sida?

G R A T T I S till Kristallbröllopsdagen!!!
Inte klokt ju, fast ashäftigt!
Hoppas er kryssning blir uuuunderbar och att du känner dig frisk och pigg!

Eller har kryssningen redan gått av stapeln? Hm...kollade nog inte så noga på datumet på ditt inlägg när jag tänker efter men nä, det har den väl inte?!? Åker ni idag kanske?

Massa goa kramar till dig!
Tänk ... det är nu 36 år sedan du och jag lärde känna varann. :-O Shit! hehe Och du är faktiskt numera den enda av mina barndomsvänner jag har kontakt med så du är verkligen en raritet för mig! ;-)

Kram igen!/Tette.

Marita sa...

Nej men är det inte du Gitte!
Och Tette som har skrivit inlägg!
Samma blogg har vi oxå!
Hur jag ramlade in här vet jag inte, men det måste vara ödet!
Sköt om dig och hör av dig:)
Kram Marita