fredag 8 augusti 2008

Trevligt avslut på min första arbetsvecka!


TACK kära granne o nära vän V , för en ljuvlig kväll bara vi 2 "kärringar"! Att bli inbjuden på lite provsmakning av mkt goda drinkar och att kunna sitta ute o njuta av en skön sommarkväll......
Att kunna ta vara på stunden o njuta o inte stressa iväg är helt underbart!!

Nu har jag jobbat min första vecka sen semestern o det har varit helt ok, lite slö har jag varit o inte liksom kommit igång än.... sen en vecka som det har varit lite många olika turer runt omkring mig o lite förändringar är ju på gång oxå.... men det blir nog bra får vi hoppas!!


Mellansonen har ju som sagt kommit hem.... men av naturliga skäl så är ju kompisar OXÅ mkt viktiga att träffa , så vi ser inte mkt av han fast han är hemma. I natt sover han hos en kompis så jag behöver ju inte sitta uppe till 02 -tiden o invänta han i alla fall, så nu kryper jag ner o läser några rader i min bok,,, jag tror att det blir sova av snabbt känns det som i mina ögon.

Trevlig helg!!!

3 kommentarer:

Lena sa...

Förändringar ??????? mycket kan hända på en vecka !!!!

Anonym sa...

Hej, det gick bra att landa i tisdags morse på Kastrup. Vi var hemma kl 03.30. Då var vi sega i kropparna. Nu har jag bara imorgon kvar på min semester, sen börjar allvaret igen. Vi ses i S-torp nästa lördag, då kan jag berätta om vår resa. Vi bara älskar Tunisien alla i familjen. Mycket sol, värme, billigt att äta och dricka.
Hälsningar Svägerskan B-M

Anonym sa...

Hoppas helgen varit till belåtenhet! Ja, du visst var det en händelserik vecka. Får se vad den leder till...

Ses i morgon!
Kram Kollega L