torsdag 28 augusti 2008

Mötet som avgjorde....

JA!!!! Har nu haft kvällsmöte på jobb där det beslutades att vi skulle göra en organisationsförändring....... som alla är positiva till. Och detta skulle vi vilja börja med imorgon men vi behärskade oss hm till 1 okt!! Detta innebär att det blir nytt för alla och det som är kul är att alla är så positiva!!!! Så det är en spännande höst som kommer på arbetsfronten.

NU kommer sönerna (2st) hem från tv -spelsklubben, ja detta blev en ny vana. Och det är snabbt i säng för definitivt lilla A. Hm han är ju inte så liten längre men han får nog stå ut att kallas det här, tur att han inte läser det....

Imorgon är det fredag!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag hoppas att det blir solsken som det är lovat.

3 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Vad kul med lite omändring på jobb! Så spännande med åldersindelat! :)
Jag är INTE piggare idag- och det är ju jobbet som kör slut på mig..och ja, alla arbetskollegor. Vi vet inte hur vi ska orka!

Ha en bra helg på dig!

Kram Camilla

Marita sa...

Ja, det är faktiskt bra att det finns gratis friskvård på jobbet. De ska man utnyttja tycker jag. Vikten är inte lätt.. Mycket svårare att få vågen att visa mindre när man har kommit över 40 strecket;) Ämnesomsättningen har väl gått ner på halvfart nu..
Tänkte testa på afrodans nästa vecka!
Kram

Fotograferande Maria sa...

Hej! Hittade hit. Vi har varit i Hurghada i Egypten. Giftun Beach ett all in clusive med Apollo tror jag det var...