söndag 10 augusti 2008

Helgen snart slut...

Detta har varit en lugn helg... skönt inga måsten av ngt egentligen. Sovit länge, kollat OS, shoppat lite,drömt oss bort i en resekatalog...... vi får se, träffat mamma, fastna i fotoalbumen tillsammans med familjen och insåg rätt så hårt att åren går för fort....

IDAG lite mer aktiv- promenerat med vänninan samt hamna i en garderobs rensning , jag blev inspirerad av Camilla fd kollegan som rensat ungarnas rum.

Veckan som kommer bjuder på jobb,bio besök, 1-års kalas, barnloppis, malmöfestival.

Hej svejs

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Hi hi, blev du inspirerad av mig??
Idag har jag varit betydligt slöare..hälsat på Hugo och handlat lite. Tänkte ta tag i dotterns garderob, men satte mig framför en film istället. Det har nästan blivit FÖR mycket rensande de senaste dagarna, kände jag behövde vila upp mig inför alla inskolningar imorgon! :) Men rensningen fortsätter i veckan!

Vilken dag ska du stå loppis på?

Usch ja, visst har det ökat en hel del kilon från fotona när man var yngre.

När ses vi igen? Är det inte dags för en träff snart?

Kram Camilla

Tvillingmamma Lotta sa...

Visst är det härligt!

Igår gick vi i skogen och sen på kalas, men idag har vi gjort praktistk taget ingenting!