söndag 17 augusti 2008

Inlägg på mina kommentarer....

TACK för era kommentarer, härligt! Fick en smärre chock när jag såg att det var 9 kommentarer till lilla mig!!! Ibland tittar man o väntar o väntar på just detta!!!

Idag var det barnloppis o jag träffa dig camilla , jo tack det gick bra med tanke på att vi endast hade hm får man säga det men skit saker!! Sonen börjar bli ekonomisk o tyckte att pengarna kunde gå till antingen en tur till Bakken med ev släkten eller en liten del till Egypten??!!

Kajsa kul att du hittat hit, du kanske har varit en liten smygtittare länge? Kan tänka mig att det är via vår gemensamma vän T. Jo du o jag har ju varit på samma hotell i Side och det var ju super.

Det hotell som det är på bild på heter Royal Salem o finns även det i Fritidsresor som min svägerskas hotell. Vi hade exakt en sån utsikt som bilden visar, och det var ca 10 meter till stranden så vi låg helt enkelt vid poolen o sen strosa ner för ett dopp i havet då o då. Helt underbar långgrund fin strand typ som i Side. Superbilligt är allt, Jag rekomenderar absolut Tunisien det är helt underbart .

Nu är det dags för lite tv tittande o sen är skol upprop imorgon o jag har semester. Och du Lena jag vill gärna höra om din tält upplevelse med eller utan myror!!!! Vi får helt enkelt fixa en solskensträff igen. Detta blev ett hastigt och mer ett mail inlägg till er som har kommenterat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gitte!
Jo, jag smygtittat in hos dig till och från :)
Jag har tappat bort dig ett antal ggr på grund av datorcracher :(

Kanske man ska tänka om och prova på Tunisien då, verkar ju fint och billigt, och om det även finns att shoppa kläder så är det ju superbra.
Kläder = märkeskopior på T-shirts och huvtröjor, kortbyxor och ja sånt man köper i Side :)

Kram på dig, från mig

Gitte sa...

Till dig Kajsa- jag upplevde inte så mkt av just kläder som det är i turkiet. Kepsar, väskor,keramik osv
Men billigt att leva där, taxi så billigt så det blev pinsamt så vi gav alltid mer... ca 20 kronor för en resa på 15 min. Maten billig o god.
OM ni ska boka så kunde du ju maila mig istället för att kunna få svar på mycket..

Anonym sa...

Jag får inte fram din mailadress

Camillas blogg sa...

Hejsan vännen!

Hoppas det går bra att jobba denna veckan. Du har blivit utmanad på min blogg!

Kram Camilla