onsdag 20 augusti 2008

Panik!!!!! Hjälp!!!!

Jag vill inte, jag vill inte!!! MEN jag börjar känna mig riktigt dålig igen..... Shit jag har jobbat i 2dgr!!!!!! Jag har varit hos läkare idag o jag hade SÅ bra värden av allt.... känns lite skumt.
Var idag iväg på en liten cykel/shopping tur o hade tänkt mig ngt hälsokost medicin till mig.
Jag har halsont men har enligt läkaren idag inte halsfluss så jag måste bara fixa bort detta onda. Jag ska på kryssning med mannen till helgen och vill INTE ligga nerbäddad i en hytt o missa allt det roliga som kvällsbuffe, jaccuzi,musikunderhållning.

NU har jag tagit smärtstillande, strepsils sugtabletter samt att kära grannen samt sjuksköterska lånat ut Echinaforce och jag har nu även druckit te med honung!!! Överdoserar kanske allt jag kan komma åt, MEN jag får helt enkelt inte bli sjuk NU. Nu ska jag krypa ner med en god bok o även försöka SOVA tidigare än vad jag brukar. Imorgon ska jag jobba på vår uteavdelning och frisk luft kan ju oxå vara bra... är det ngn som har tips så snälla ge mig dom NU.

6 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ!!
Usch och fy att må så dåligt hoppas att du nu blir bra med all denna "medicin". Här är allt bra men hinner inte med så mycket mer än barnen.

Många kramar från emma

Anonym sa...

Men usch då, krya på dig! C-vitaminer brukar vi köra med när man känner att det håller på att bli förkylning.

Du, det blev inte Tunisien den här gången, det blev Turkiet igen ;)
5.e året i rad, dock annat hotell och annat resebolag den här gången.

Kram

Lena sa...

DU KOMMER INTE ATT BLI SJUK OCH LIGGA PLATT MED RÖD NÄSA OCH HESHET PÅ OSLOFÄRGAN, njut nu utav utsikten och passa dig för bubblorna som finns både här och där samt smitta inte ner mannen med ditt halsont.

Anna sa...

kurara nu dej!
och tack för att du håller tummarna för mig

Anonym sa...

Jag håller min tumme för att er kryssning blir toppen, utan halsont och nysningar...
Kram kollega Linda

Camillas blogg sa...

Nämen gumman, inte ska du bli sjuk nu!! Kurera dig nu med all slags medicin och lägg dig i tid, så ska du se att du mår finemang!

Kram Camilla