torsdag 21 augusti 2008

TACK!!!!

Tack för eran uppmuntran till mig..... och det känns redan bättre!!! Har droppat massa droppar i mig idag, samt alvedon, samt en lugn arbetsdag med det jag älskar nämligen med prinsessan.

Så jag la in på dagschemat- vattensäng!! Mkt positiva vindar även på jobb tycker jag som får mig energisk och nyfiken trots snuvan hängande över mig.

Väl hemma så kommer mannen med en underbart vacker bukett till mig och så de magiska orden - jag älskar dig o allt känns så toppen.

Så jag tror o hoppas att vi kommer få en mkt trevlig o mysig helg för oss utan alla måsten med barnen........

En liten kommentar till Kajsa- Turkiet är underbart, men ni bör pröva Tunisien ngn gång .


Hej svejs nu ska jag försöka påbörja sonens kväll utan för mkt tjat , att man bör lägga sig tidigare..... sen ska jag kämpa med olika klädesplagg tyvärr har mkt krympt????

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, jodå vi ska göra det nångång ;)
Men du vilken make :) Firade ni något, eller var det just för dom tre små magiska ordens skull...

Jamen visst är det jobbigt..., att ha krympolin i garderoben... Jag vet, jag har det jag med. Jag menar kläderna bara hänger där och ändå så blir dom mindre :) Kanske man kan anlita antcimex, dom får ju bort annat "sk*t* :D