tisdag 26 augusti 2008

Diskussionsdag

Efter att ha haft en ngt rörig morgon här hemma med en son som inte trivs i skolan.... samtal med lärare, så kom jag ngt försenad till min arbetsplats.
Som idag var en planeringsdag tillsammans med en avd på min förskola. Mycket givande, ideérna bara vällde in, det är förslag på en hel del förändringar som VI idag är positiva till.Beslut tas på ett kvällsmöte efter att alla har fått tänka till.

Efter jobb så åkte jag o fika hos min kära mamma, som åker till Turkiet- side imorgon........
Yngsta sonen har följt med sin äldsta storebror till TV-spelsklubb och kommer hem i kväll. Kul att de kan umgås när det trots allt är 11 år mellan dom!!

Mannen är totalförkyld, mkt sämre än jag blev , men jag tog ju alla naturmedel man kunde hitta och det har inte han varit lika positiv till att pröva!!! Så jag ska ju helt klart inhandla dessa droppar som jag fick låna, till OM o NÄR man blir sjuk nästa gång, för helt klart lindrade det!!

Känner mig något splittrad när jag nu inte har några barn hemma o vet inte riktigt vad jag ska göra??? Jag får nog gå ut på terassen o plocka lite ogräs, vissna blommor.... kul va??

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, då är din mamma i Side samtidigt som oss. Vilket hotell ska hon bo på?
Kram Kajsa

Marita sa...

Jag har haft en arbetskamrat som är stammis i Side;). Det blir nog en trevlig resa. Hälsa från mig förresten! Jobbigt när barnen mår dåligt. Jag bor vid badhuset;). Vårat stammställe i mellanstadiet;))
Kul hade vi! Jobbar i Farsta på ett servicehus. Bor du kvar i lägenheten?
kram

Gitte sa...

Till Kajsa- min mamma ska bo på hotell Kleopatra som ligger inne vid gammla stan, med solresor. Har ni varit på side village alla 5 åren i rad??? Jag trodde att det var till nästa sommar du skulle boka när du hade frågor om tunisien osv.

Till Marita- jo vi bor kvar i vår lägenhet som är ombyggd ett antal ggr efter familjens behov.... 80kvm är idag en femma ( jag inte riktigt kanske men alla barn har eget rum), sen river vi väggar när de flyttar ut en efter en...

Anonym sa...

Vi har bott på Side Village 4 år i rad, nu hittade vi ingen 2-veckors dit när vi ville åka, så nu ska vi bo på Melissa garden med Turkietresor. Vi åker på lördag :D

Lena sa...

oftast är vi förskolepersonal lite immuna och blir inte så dåliga som när vi smittar våra rspektive

Henriksfält sa...

HEJ!!

Var i Egypten ska ni åka nu då.
Jag vill verkligen oxå åka på semester men får nog vänta lite.

Nä hinner inte skriva mer nu här blev det akur matdax.

KRAMAR Emma