måndag 19 januari 2009

Tyvärr....................................



Så verkar jag inte klara mig denna gång mot bacillerna!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har själv varit förvånad att jag oftast klarar mig från de flesta epidemier som snurrar runt. MEN under förmiddan så bara SLOG det till med nysningar, öm i skinnet, huvudvärk. Stannade kvar rätt så länge ändå, inget barn till mig idag så det blev lite pulande här o där. Men tillslut sa kroppen ifrån........ - gå hem Gitte. Och efter en apoteksrunda ska jag nu bäddas ner i soffan o hoppas att det blir en kortvarig historia av detta......

GLAD är jag däremot efter mitt resultat av en veckas special kost....
Minskat både i vikt o mått.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare! Ja det kan vara samma sjuka, öm och värk i hela kroppen. Jobbigt! Krya på dig kramar till DIG! Linda

Marita sa...

Bra att förändringarna har gett resultat. Synd att du oxå åkte på influensan. Det är många som ligger nu... Krya på dig:)//kram