måndag 12 januari 2009

Nya matta o snurriga livet...

Puh, ja..... ngt snurrig idag o även rätt så handikappad. Jag inser att jag behöver nya glasögon NU... så fort jag skulle läsa idag så på med läsglasögonen.... MEN de kan jag inte gå omkring med utan blir då snurrig o dimmig ...och börja dagen med att ha de lite tufft uppe i hårruffset, som solglasögon. Men sen ramla de av, och då la jag dom på helt omöjliga ställen ideligen och hittade inte dom..... jag blir så matt av min egen glömska. Sen blev jag också matt av att förmodligen dricka för lite.. nu med ny start av viktresan...

Efter jobbet så stack jag o mannen till banken... fixa om lite bland vårt sparande. Sen inhandlades superlim till mina glasögon, för nu har även huvudvärken kommit o optikern blir det inte på ngn dag. Superlimmet ville icke fungera.... så nu knatar jag omkring här hemma med ihoptejpade glasögon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men suck, ack så skönt att känna mig ändå ok, huvudvärken borta osv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara tipsa dig om att de har billiga glasögon på Smart Eyes kolla deras hemsida för ditt fel..... Vi ses i spåret. Heja Gitte!
/Ulrika

Gitte sa...

TACK!!!!! kära vännen Ulrika.... kul att du ääääääntligen skriver till mig. Jag ska kolla den sidan... o se o jämföra med min optiker. Och du, jag tror nog inte att vi ses i ngt spår detta år, du har måååååånga års försprång. Jag håller mig nog på löpbandet ett tag till och idag ska jag pröva CORE,rapport kommer. kram gitte

Lena sa...

Niclas handlade nya glasögon och johanna påpekade när hon gick runt och tvingade mig att prova några bågar, att där var många gitte glasögon i affären