tisdag 6 januari 2009

NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu minsann ska ALLA hyllor i sonens rum ner, ALLA hans saker ut i vardagsrummet, för det är dags för målning av väggar om någon dag eller så.

JAG är ensam hemma, mannen o två söner är på Skånecupen hela dagen o ser på fotboll, äldsta sonen är på sitt. SÅ nu ska favorit musiken o städ musiken på- Cher till att börja med.

Och jag tycker mig ana en ngt mer motiverad kvinna idag, ska nog börja ta tag i min hälsa snart så........
Imorgon förstår jag överhuvudtaget inte hur jag ska kunna gå upp i tid för att jobba...... sover lääänge var dag o är uppe läääänge om nätterna. suck, hm.

1 kommentar:

Vicki sa...

Spelar dina barn fotboll eller dem var bara och tittade på Skånecupen?

Jag var och såg LassesMajas filmen med min älsta dotter med. Jag tyckte faktiskt att den var jätte bra och även hon gillade den.

Vicki