torsdag 22 januari 2009

Ont..

Suck, det gör ont när jag hostar.... jag blir sämre tycker jag. Gör i stort sett inget annat än vilar, får ett kort ryck på 15 min o plockar lite i sonens rum, absolut inget betungande , utan typ sorterar VAD som ska till loppislådan osv. Sen går luften ur mig o det blir soffan igen, dag 4 med feber.
Inser tyvärr att jag inte kan vara med på tjejträff imorgonkväll med mina fd kollegor... trist.
Till helgen ska mamma firas o det måste jag helt enkelt orka med, o jag hoppas att det vänder snart så jag kan jobba nästa vecka, har en hel del roliga saker då..... men just nu ser det mörkt ut tycker jag. Nej, nu blir det en kopp te o soffhörnet bredvid katten igen....o slötittande på tv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare!
Hoppas du kryar på dig fort!

Kramar!/Tette.

Malin sa...

Sömnen är det fortfarande sisådär med men jag har väl vant mig helt enkelt.
Vi flyttar i mitten av feb.
Krya på dig

Anonym sa...

Stackare, det låter som en ordentlig influensa. Du får helt enkelt ta hand om dig och passa på att vila. Snart är du i kapp och då behövs ny kraft som du måste hinna med att samla på dig. Krya på dig! Saknar dig! Kram Linda