söndag 4 januari 2009

Bio


Idag var jag o väninnan med våra söner på bio. Lasse Majas detektiv byrå och den uppskattades av oss alla... Flera filmer på gång som sen stårpå önskelistan att gå på.

KALLT!!! Så när vi kom hem så blev det fleecefilten o soffhörnet med slutet av min bok - Kärleksbarnet som är en tragisk historia om att växa upp med alkoholiserade föräldrar. Jag har sen en ny Anna Jansson bok som ligger här o väntar..
Morgondagen blir en rensa,tvätta,IKEA - dag. Och är lite kluven om även tomtar o dyl ska ner i lådorna, är trött på det men det känns också för tidigt?


IDAG är förrästen 1-års jubileum sen jag startade bloggen, jag som inte överhuvudtaget förstod varför man bloggar??? Men jag o en kollega blev inspirerade av fler kollegor ( för det var ju kul att läsa deras...) Och så ville vi ju följa varandras liv lite mer nu när vi skulle sluta jobba ihop... och hi hi , Nu kan jag inte vara utan detta.

1 kommentar:

Henriksfält sa...

Min plan är att börja jobba i augusti.
Elias och Evelina börjar dagis i augusti och sen är det jobb som gäller.