måndag 5 januari 2009

motivationen var är du?????

Har idag rensat bort tomtar o dyl....... rörigare o rörigare blir det. Är ju även mitt i att lilla A ska få sitt nya rum..

Har idag hamnat på olika bloggar som handlar om hälsa, motion, viktresor av olika slag och blir sååååå imponerad av dessa människor. Jag har ingen suck motivation just nu, men jag vill ju ha det, vräker i mig felaktiga gotti gotti trots att jag samtidigt vet att jag inte ska!!! Ska nog läsa ngn bok om beteendeterapi minsann, för jag vet att det är fel men ändå gör jag det... o då kan man ju undra varför??? Nu ska jag röja vidare ....

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Jodå, visst minns jag när du vred till ryggen på jobb och hur ont du såg ut att ha!! Jo, jag får nog försöka få tag i någon på onsdag, men bara tanken att någon bara ska röra vid min rygg är avskräckande. Det gör ju SÅ ont! Vågar bara ta alvedon pga att magen är så kass efter alla starka piller som jag tog vid migränen, och det hjälper inte mkt.

Du är duktig du som röjer där hemma! :) Och du, motivationen dyker nog snart upp. Jag SKA börja träna när ryggen är bättre..funderar allvarligt på att börja styrketräna på Friskis.

Kram på dig!
Camilla

Marita sa...

Din lust att träna och orken att kunna stå emot frestelserna kommer nog snart när vardagen börjar igen.//kram