onsdag 14 januari 2009

Träning idag igen!!!!!

JO, då det blev det men egentligen inte planerad... Cyklade tur o retur -jobbet-optikern-jobbet på rätt så kort tid. Ska tillbaka till optikern imorgon, och DÅ ha med mig mina trasiga glasögon(som jag dumt nog inte hade) för det går nog att ta de glasen till nya bågar o då blir det ju en billigare historia....

Sen cykla snabbt hem, cykla till sonens fotbollsträning, o där fördrev jag o sonens kompis mamma gossarnas träning genom att GÅ runt planen i 1 ½ tim, cykla hem. Och Nu kan jag helt klart känna min träningsvärk från gårdagen.... men en sån värk är ändå skön o en bekräftelse på ngt sätt.

NU sängen med en ny bok.... hm jag undrar om den gör ngn nytta?

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Men jösses vad du motionerar! Du är ju superduktig! Fortsätt så, så ska du se att du kan köpa en ny bikini till resan i mindre storlek! :)

Kram kram Camilla, inte lika flitig