söndag 18 januari 2009

Lycklig son och en utvilad mamma

som äntligen kommit igång med träning i en fotbollsklubb.......... han har ju de sista två åren helt plötsligt blivit fotbollstokig. MEN varit för blyg för att våga börja spela ... men nu efter två träningar så är han helt säker att aaaaaldrig sluta!!!

Helgen börjar gå mot sitt slut o den gick tokfort ju!!! Väntar med spänning på mina resultat imorgon när jag nu hållt igen riktigt hårt i en vecka... har blivit mkt motiverad, ska fixa detta nu. Jag har inte tänkt att detta ska bli en viktblogg MEN jag kommer nog skvallra då o då om hur det går för mig.

Nu dags för middag, sen slappa resten av kvällen för att vara piggelin inför den nya arbetsveckan, som har både träningar, möten,jobb, jobb, tjejträff, kalas för mamma , iordningställande av lilla A:s rum inplanerat. Hej svejs!

1 kommentar:

Marita sa...

ja, du verkar ha fullt upp, så du är väl värd en slapparkväll.
hoppas att vi får ta del av resultaten, det peppar ju dig oxå.
Ha en bra kväll//kram