söndag 25 januari 2009

Helgen snart slut igen!!!!

Snart mkt snart är sonens rum klart o det blev mkt bra, nu är den lilla gossen borta o istället ett rum som går i vitt, svart, silver...... o med både data o tv-spel till hans lycka. Tidigare har han alltid fått vara i ngt av storebrödernas rum för just det..... o helgerna när de aldrig vaknar så var det såååå svårt att komma på ngt att göra. MEN just nu är han ute o lirar boll, så jag får tillgång till datan en stund.

En IKEA tur idag, där vi hamna i i-landsproblemmet att det strula till sig för alla som betalar med kort...... o det var ju många det. Så kön till bankomaten var superlång o folk överallt som stod o vänta. Precis när mannen är i stort sett framme vid bankomaten, är även jag o sonen framme i vår kassakö, och då började kortbetalningen fungera... hm typiskt. Det var ett träningspass för mig att överhuvudtaget vara ute ibland folk, inte pga ngn panikångest, nej , matthet,svettattacker så jackan flög av mig tusentalsggr, sen frös jag o då flög den på.... hm nej det var nog skönast hemma. Jag har en extradag imorgon att verkligen känna efter om jag kan jobba tisd, men jag tror nog jag kan det, om jag själv har möjlighet att välja arbetstempot... hm

MEN har fortfarande hemsk hosta , dessa värmevallningar ( hm åldern? el infektionen? )

Imorgon är det åter igen en dag att kolla in mina resultat, angående viktresan........ är riktigt motiverad, och för er som undrar så har jag en NY blogg med just endast sånt snack.... Mitt i livet.. det är jag det.

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Låter fint- sonens nya rum! Kan du inte fotografera så att man får se?

Skönt att du börjar må bättre iallafall! Vila upp dig ordentligt imorgon, så att du orkar med jobbet på tisdag.

Kram Camilla