fredag 16 januari 2009

Helg ljuva helg!!

Intensiv men härlig arbetsvecka är nu slut. Nya kollegor o nya barn på min lilla avd, jättekul , nya intryck att smälta, ordning o reda börjar komma-skönt!
Glasögon klara igår( en lång historia, men det lyckades hittas bågar till mina äldre o funktionella glas för endast 350 kr!) Blev liknande mina tidigare, ville egentligen byta radikalt MEN tar dessa nu så länge. Och NI som vet hur mina tidigare va, så är dess oxå lilafärgade... men ngt mörkare lilablå än innan lila rosa. Och ett litet litet inslag av ett smalt streck av min andra favoritfärg-turkos... låter konstigt? Men nej helt ok.

Boken? Nja, nej inget för mig.... jag har inte såååååå stora problem med vikten, boken baseras mer om man har personliga problem,tröstäter osv... så den har jag skippat. Och tar en liten paus med bokläsning..... åtminstone över helgen för den blir en städande, målande av hyllor,tvättande helg.

MEN nu ikväll ska jag in en sväng till väninnna V o snacka lite om livet o ha det gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå där Gitte...ser att ni skaffat katt :D såååå fin:D Jag har också börjat leta nya glasögon :( Lexxie min gamla hund tugga ju sönder mina innan :S Hoppas du får en mysig helg Massa kramar Deana

Anna sa...

hej hej, jo hon har massor med goda grejor verkar det som, men det blir väldigt få grejor jag använder, hon äter mycket kött och det gör ju inte jag, och sen har jag nog andra saker som lockar, gillar nog mer kryddstarkt och mer exotiskt ä hon. men hon är en rolig inspirationskälla