onsdag 21 januari 2009

Grattis Mamma

Ja, idag fyller min kära mor år.... har ringt o försökt mig på en grattis sång... men mkt hes.
Vi börja diskutera åldrar, att vissa människor fixerar sig och vill inte säga hur många år man fyller osv . MEN vi kom fram till att det spelar ju ingen roll vilka siffror din ålder är.. om du ändå känner dig nöjd med livet. Sänder även en grattis hälsning till barnens äldsta kusin vitamin P... som nog laddar inför att börja arbeta igen efter föräldraledigheten.
Hälsoläget- MKT förkyld, feber, huvudvärk,ledvärk enbart elände o undrar när det vänder..........

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Usch, det låter som om det är influensan som du fått. Mannen och dottern var ju sjuka i det häromveckan. Krya på dig!

Jag börjar själv känna mig dålig..nu på eftermiddagen har jag fått så ont i halsen, huvudet och kroppen och är så totalt slut..blä, vill INTE bli sjuk nu igen. Hoppas på att en natts sömn ska göra underverk!

Kram Camilla