fredag 9 januari 2009

Charmkursen eller tomten ???

Ja, man kan undra vad min tandl har råkat ut för? Jag var där igår o han var supertrevlig........... antingen har han gått en charm eller empati kurs sen sist, el tomten kanske dök upp o gjorde han glad... FÖR jag har aldrig tidigare varit med om att han varit så trevlig o tillmötesgående, kommunikativ ( hm vilket ord?) tidigare...
Rotbehandling etapp 2 är nu klar o det gjorde inte ont- jag äääälskar bedövning som funkar.


Känner mig extremt energisk nu, rensar o plockar både på jobbet o hemma.

Morgondagen bjuder på fortsatt renovering av lilla A:s rum, handla present till vår snart 18-åriga son, sen sticker vi till svägerskan med fam o där har vi sonens kalas tillsammans med kusin C som också hon blivit 18 år.

Jag pratade med min mor idag o hon liksom jag fascineras av alla dessa MÖTEN man gör i livet, med för det mesta goda människor, hon o jag har ju förmågan att få dessa möten även med helt främmande personer på bussar,hissar,affärer osv......... (mannen fattar inte att jag överhuvudtaget kan börja prata så med vem som helst) , jag får väl skylla på släktdrag då.
MEN min mor har lyckats den sista tiden träffa roliga folk på bussar o dyl som i alla fall gör henne glad o det är ju huvudsaken, o det ger även mig goda skratt när hon berättar om dom.

2 kommentarer:

Malin sa...

Ser inte ut som jag kan gå på core passet!
André slutar aldrig innan kl 17:(
Vad trist jag hade behövt ett sånt pass för min rygg. Hugo väger över 10 kg och det tar på ryggen att bära runt på honom.
Men men då får det bli Rune istället...'
Jag får väl ta en promenad på måndag jag med och se när dom har öppet...

Kramar

Anna sa...

det är bara att bita ihop!! :)