tisdag 13 januari 2009

Core helt perfekt för mig...


Idag så var det dags för mig att testa detta.... core=kärna. Man tränar kroppens kärna, genom övningar som stärker bålen. Man tränar styrka, balans, stabilitet och använder sig av kroppens egen belastning....... Puh!!

Detta behövdes verkligen.... och det var fantastiskt roligt men jäääääkligt jobbigt för en som är otränad. Magmuskler som jag inte trodde jag hade, kommer ömma rejält det känner jag redan.

Så nu gott folk, är jag faktiskt igång.............

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort grattis är väl på sin plats en dag som denna då du varit så duktigt!!!!!

Nästa tisdag mår jag förhoppningsvis bättre så då hänger jag med.
Kramar
Linda

Marita sa...

Bra gjort:) Har aldrig provat Core, ska kanske göra det.
Trodde att Gessle var din tonåridol. Det har jag ett starkt minne av iaf.//kram