söndag 30 november 2008

Helgen går mot sitt slut....



















Ja, som sagt helgen gick snabbt...... silat glögg, handlat klappar,tvättat,pyntat lite grann,putsat fönster,fikat med mamma o svärmor, ringt o sjungit "vi gratulerar" till brorsdottern och idag fick jag liten stund i soffan med min "braiga" bok- Marie Jungstedts senaste..

Nu är det dags för lite Håkan bråkan med minstingen sen sjunker jag ner i soffan igen för att se Wallander o njuta av alla tända ljus, stjärnor i mitt hem. Och ladda för en ny arbetsvecka , men jag längtar efter ledighet nu....snart så.

1 kommentar:

Marita sa...

Vad skönt med lite slappa i soffan. Jag gillar oxå Jungstedts böcker. Den här helgen har bara rusat iväg, bara för man har varit på språng hela tiden. Nästa helg är jag långledig..skönt:)
Ha en fortsatt bra kväll.//kram