onsdag 5 november 2008

Min bästa vän................... en arbetsdag som idag.

Är kopieringsmaskinen, lamineringsmaskinen,spiralmaskinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det blev lite oväntat en "barnfri" dag för mig idag........ efter att ha förhört mig på samtliga avd om de behövde mig (vilket de inte behövde) så blev jag observatören under ett gympa pass med härliga ungar.
Sen fick jag ju då mer planeringstid...................skönt, jag låg back kändes det som .

Så nu väntar nytt material på hyllorna o jag hoppas att imorgon blir en vanlig arbetsdag och då ska det testas nya saker......
Har nu varit på denna förskola sen mars månad o jag trivs utmärkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner mer o mer för var dag att vi liksom börjar landa på ngt sätt. Och det är oftast en väldig positiv stämning vilket glädjer mig.

NU snart dax för läxor med A, o jag hoppas att jag sover bättre denna natt. För inatt förflyttade jag mig ett antal ggr från min säng, soffan med överkelig, jamande katt, A- säng ( för han kom till min = trångt)
MEN jag kan inte påstå att jag är speciellt trött, är det detta som hänt mig ?- att med motion blir man piggare????

1 kommentar:

Henriksfält sa...

Ja tänk så mycket roligt man kan ha det med en kopieringsmaskin och allt annat det vet väl jag det, mycket material kan man fixa med dessa hjälpmedel.
Jag hoppas verkligen jag kan vara med på bibsfesten ska försöka kolla barnvakt imorgon.

KRAMAR En pysselsugen Emma