fredag 14 november 2008

Vem var doktor??? Ja, vem vet??

IDAG får jag en läkartid.... stressar iväg från jobb i hällande regn,hem hämtar son..
Träffar så Dr............ hm, han gav oss konstiga frågor, och sen behandlingar för tre olika
mag sjukdomar. Det är nog magkatarr, bör göra en gastroskopi!! Köp ett vatten( som jag inte förstod namnet på, sen visade det sig att det var ett källvatten från en källa i ryssland o han visste inte om det fanns i sverige...) Nej, han är nog förstoppad köp kiwi, eller ta bort all mjölk o bröd , kan vara allergi... Jaha- tack Dr?? -Ja, jag är bara jour idag ,så jag kan bara ge er 5 min, boka tid hos husläkaren istället så kan de utreda... hm , vad? ska utredas?

Nej, jag kan inte påstå att vi blev klokare av hans råd, man ska helt enkelt i detta läge fixa det själv..... förövrigt så är sonen just nu ok....

2 kommentarer:

Marita sa...

Men vad var det där för svammel och hokuspokus dr? 5 min! men betalt ska dom ha! Inte klokt, du blev väl inte ett dugg klokare på det där? Helt i onödan. Hoppas att ni får träffa en riktig dr snart.//kram

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg.

Vad var det för en läkare du träffade?? Verkar ju inte fått hjälp med någonting.

Vicki