fredag 7 november 2008

Ta väl hand om varandra.....


Varför måste det hända ngt tragiskt i närheten, för att själv stanna upp och uppskatta dagen! Jag känner starkt idag för dig Lotta, som nu har förlorat din livskamrat , dina barn sin pappa.... så orättvist, tragiskt , oerhört smärtsamt.

Man ska alltid ta vara på var dag, men ekorrhjulet snurrar alltid på mer eller mindre. Och man tar framförallt sin familj och vänner för givet, tills ngt sånt här händer o man blir över känslig och vill liksom krama ALLA.

Varför ska man behöva genomlida såna tråkigheter som att förlora sin älskade, barn,förälder,vän...... varför? Livet är verkligen svårt att förstå sig på , allting är till låns.... men man kan ju inte heller gå omkring o oroa sig dag ut o dag in.

Jag vill skicka kramar till alla jag känner, ni betyder mycket för mig allihop, ni är alla en del av just mitt liv. Och jag är gärna en del i ert liv.
Åter igen Lotta- kramar i massor

4 kommentarer:

Henriksfält sa...

Jag skickar tillbaka en jättekram till dig.

KRAMAR

Malin sa...

Jag med skickar en kram till dig.

Kramis

Marita sa...

Många kramisar till dig oxå, min kära vän:)

Lena sa...

Du får många KRAMAR från mig också